Tuesday 23 June 2009

Self Worst Reflected Exercise 2

ေအး ယုေရ က်မနားလည္တယ္...ခံစားလို႕လည္းရတယ္.... ဘသူလဲဆိုတာလဲသိတယ္..... က်မတူေလးေနမေကာင္းတုန္းက က်မအေဖက ကေလး အသဲအသန္ျဖစ္ေနတာေတာင္... ဘာလို႕ျခင္ကိုက္ခံရတာလဲ... အစားေတြစံုေအာင္ဘာလို႕စားသလဲ စသျဖင့္ေလရွည္ေတာ္မူတယ္ေလ... သူ႕ဘက္ကၾကည့္ေတာ့ ကရုဏာေဒါေသာေပါ့... က်မကေတာ့ ကေလးဒေလာက္ျဖစ္တာေတာင္ အျပစ္တင္ရေကာင္းလားဆိုျပီး က်မနဲ႕က်မအေဖ ေဆးရံုၾကီးမွာ ကတ္ၾကတာ ဆရာ၀န္ေတြေတာင္ ၀င္ဆြဲရတယ္ ရွင္ေျပာသလို ေစတနာကေ၀ဒနာေပါ့ေအ..... က်မအျဖစ္လဲလူစံုတုန္းေျပာခ်င္တာေလးရွိတယ္... က်မပြင့္လင္းစြာေျပာတာပါ... က်မကစိတ္ရွင္းတယ္ ရင္ထဲမွာရွိတဲ့အတိုင္း ဘြင္းဘြင္းေျပာတတ္တယ္.. က်မတို႕လို ေဂးေတြဘ၀မွာ ကိုယ္ပိုင္ရင္ေသြးဆိုတာရွ္ိလာမွာမဟုတ္ဘူး... အ၆မပီပီ မိခင္စိတ္ကလဲရွိျပန္ေတာ့ သူမ်ားကေလးေတြကိုပဲမပိုင္၀က္ေမြး ၾကင္နာရတယ္.. က်မကလက္ေတြ႕ဆန္ပါတယ္.. က်မတူေလး တူမေလးေတြကို ပဲခ်စ္တယ္.. က်မဘ၀မွာ သူတို႕ေလးေတြကက်မသားသမီးပဲ... သူတို႕ၾကီးလာလို႕ သူတို႕ဦးေလးဟာ ေဂးတေယာက္မို႕ ရွက္ျပီး အသိအမွတ္မျပုရင္လဲက်မကံပဲ... ဒါေပမယ့္က်မပိုင္ဆိုင္သမွ်စည္းစိမ္ေတြက သူတို႕အတြက္ပဲ... ဆိုလိုတာက သူတို႕ေတြက က်မဘ၀မွာအေရးအၾကီးဆံုးပဲ... သူတို႕ေတြနဲ႔ယွဥ္ရင္ ဘာမွက်မအတြက္အေရးမၾကီးဘူး... မေန႔က ယုကိုဆဲဆိုတဲ့ ေကာင္မက က်မကို မမ်ိဳးေမြးေန႔ Plan ေမးတယ္.. က်မတူေလးအေျခအေနေပးမူတည္ျပီး က်မလာမယ္လို႕ေျဖေတာ့ စိတ္ဆိုးျပီး က်မကို Block လုပ္တယ္.. က်မသေဘာက က်မအတတ္ႏိုင္ဆံုးလာႏိုင္ေအာက္ ၾကိုးစားေနတယ္... ဗီဇာ.. air ticket အကုန္က်မ ၀ယ္ျပီးျပီ... သြားမယ္ေျပာတဲ့သူေတြေတာင္ က်မေလာက္ ready မျဖစ္ၾကေသးပါဘူး..... ဒါေပမယ့္ က်မတူေလးေနမေကာင္း ေသးရင္ေတာ့ စိတ္မေကာင္းစြာနဲ႕ပဲ က်မလာႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး... ေျပာၾကမွာေပါ့ dengue ကဘာမွမဟုတ္ပဲက်မကသည္းတယ္ေပါ့... က်မတူေလး temperature 105, 106 ေလာက္အထိတက္သြားတာေတြ.. သတိလစ္သြားတာေတြ.. ေသြး၁၁ အိတ္သြင္းရတာေတြ.. ဒါေတြက်မျပန္မေတြးရဲဘူး... အခုသက္သာျပီဆိုေပမယ့္ သူ႔ကိုယ္တြင္းမွာ ဘာျဖစ္က်န္ခဲ့လဲ ဘယ္သူမွမသိဘူး က်မခံစားရတာ က်မပူပန္ရတာ က်မပဲသိပါတယ္.. ဒီလိုအေျဖမ်ိဳးေျဖလို႕စိတ္ဆိုးသြားရင္က်မလဲမတတ္ႏိုင္ဘူး... တခုရွိတာက ကိုယ္ေရးကိုတာစိတ္အလိုမက်ခ်ိန္မွာ တျခားကိစၥရပ္ေတြကိုေရာျပီး အမွားအမွန္မေ၀ဖန္ရင္ မေကာင္းဘူး... က်မတို႕ေပါင္းလာတာၾကာပါျပီ... ဘာဘာညာညာ ေတြမရွိခင္တည္းက ေပါင္းလာၾကတာ... က်မစိတ္ေတာ့မေကာင္းဘူး... ဒါေပမယ့္ ဒီလိုမ်ိဳး တလြဲဆံပင္ေကာင္း ေရာေႏွာမႈအတြက္ေတာ့ တစက္ကေလးမွ၀မ္းမနဲဘူး... လူဆိုတာကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ပဲသိၾကတာပါ... အျမင္ေတြရွင္းလင္းပါေစ... ယုရီက်န္းမာပါေစ....

2 comments:

  1. စိတ္ထဲကတကယ္ပဲ အမွန္ခံစားေနရတာဆိုရင္ေတာ့ ဒီမွာဘဲေတာင္းပန္လိုက္ပါတယ္။

    ၾကိဳတင္စီစဥ္ထားတာလားဆိုတာကိုေတာ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အသိဆုံးပါ။

    ReplyDelete
  2. ဟဲ့ ေဖလိုးမေတြ ေတာ္ၾကစမ္း
    ငါလိုဘုရင္မ နင္တို႔ေတြ ကိုေစာက္ျမင္ကပ္တယ္
    ယုရီ ေစာက္ပိုမ
    ကယ္ဗင္ အိုဗာတင္းမ
    နင္ေျပာပံုကပဲ နင့္တူ ကိုေသာက္ရမ္းခ်စ္ပိုေနသလိုလို
    ေတာ္ပါေအ

    ခိခိခိ
    အားလံုးကိုခ်စ္တယ္ေနာ္
    ခ်မ္း

    ReplyDelete